torsdag, februari 06, 2020

Någonting att bläddra i

Veckans näst sista arbetsdag är snart till ända. Jag ska bara, lite så där som Alfons, ta en sista koll på kursmaterialet inför morgondagens två kurser. Håll tummarna att jag inte behöver sitta här och ändra halva natten!

I morse var jag igen iväg till den bästa av byar. Även idag bjöds det på supergoda smörgåsar och likaledes supergoda hembakta runebergstårtor. Tack för det. Stort TACK också för smörgåsarna jag fick med mej som vägkost. De hjälpte mej, så jag klarade av hela dagen ända till klockan 18.30.
Tack också för smakprovet på den goda svartstämplade osten samt tipset om försäljning nästa vecka!

Solig och fin dag och jag hann t o m stå ute i hela 15 minuter medan jag väntade på dubbelmorfar, som var mitt i plättstekandet. En syssla han inte kunde avbryta så där bara.

Igår fick jag den här tidningen i postlådan:
Så nu har jag någonting att bläddra i!

Inga kommentarer: