torsdag, mars 21, 2024

Inte göra någonting alls

"Att inte göra någonting alls är svårslaget", sjunger Tomas Ledin. Och han har riktigt rätt. Men, jag har haft svårt att göra ingenting alls idag. Det är kanske därför som jag varit på jobb både på eftermiddagen och kvällen? 

Ännu får min fina uggla lysa upp i kvällsmörkret, men snart kommer väl de skira sommarnätterna. Först ska vi bara ta oss igenom lite snöslask...

Bra saker idag:
  • Sovmorgon, så skönt att lugnt få vakna i egen takt.

  • Hann virka lite innan jag körde iväg till jobbet i norra grannkommunen.

  • Äldsta sonen hade stekt fiskpinnar och fixat klyftpotatis till middag då jag återvände hem.

  • På kvällsjobbet bjöds det både på smörgåstårta, kanelbulle och blåbärskaka. Mums!
    Ja och så då ett intressant och lärorikt föredrag.
Önskar er en riktigt fin fredag.


Inga kommentarer: