onsdag, januari 10, 2024

Blir kanske till nånting?

Nu är kvällen igen sen och jag fryser om mina ben!
Tufsen, vår katt, jamar han låtsas att han är hungrig. Låtsas, för att han har mat, men den duger inte.

Dagen har gått fort utan att jag fått så mycket gjort.

Men det här kanske blir till nånting? En liten benvärmare börjar växa fram!

Bra saker idag:
  • Sov ända till klockan tio. Att skaffa nya madrasser var nog en av förra årets bästa investeringar.

  • Som jag sagt förut, jag har världens bästa jobb och träffar trevliga människor! Idag övade vi oss på Europas länder. Lite knepigt, men mycket nyttigt.

  • Äldsta sonen lagade middag, ris och höna, då jag kom hem från jobbet i västra grannstaden.

  • Har haft en alldeles underbar stickkväll tillsammans med Lee Esselström och övriga deltagare. Fått så många fina tips och vinkar. Som sagt, härligt att kunna gå på kurs utan att behöva lämna hemmet.

Önskar er en fin torsdag!

Inga kommentarer: