tisdag, november 02, 2021

Utnyttjade chauffören

Igår eftermiddag körde dubbelmorfar till västra grannstaden. Han passade på att uträtta ärenden medan jag jobbade. På ditvägen utnyttjade jag lyxen att ha chaufför och stickade resåren till den blå-grå herrsockan.

Tyvärr hann jag inte långt. Det går fort att susa till den västra grannstaden. Bra på det sättet att det inte blir överlånga arbetsresor.

Idag utnyttjade chauffören mej!
Jag fick åka iväg tidigare till västra grannstaden, för jag var iväg till Motonet, som nu hade fått reservdelar, som inte fanns där igår. Eftersom det är min bil, som ska fixas, så knorrade jag inte ens så mycket utan lydde snällt. Nu när jag kom hem i kväll visade det sig att flera delar ännu är borta, så det lär bli ännu flera resor västerut.


Inga kommentarer: