måndag, april 08, 2024

Måndag igen

Så var det måndag igen och tiden bara rusar iväg, knappt jag hinner med. Kvällsteet är urdrucket och sängen och min fransman väntar. Men först ska jag bara... få undan några sena måsten.

Bra saker idag:

  • Fick börja arbetsdagen hemifrån med en föreläsning på distans om Cookies. Ett riktigt bra sätt att sparka igång arbetsveckan!

  • Bisin min tog hand om tvätten.

  • Och den här tidningen hittade han i postlådan.

  • Jag hittade rätt sockmönster på nätet. Tjohooo! 

  • Jag hann få alla 160 maskor upplagda innan jag körde iväg till jobbet i västra grannstaden.

  • Jag fick hjälp med kopieringen av en viktig grej.

  • Nästsista måndagskvällsjobbet!

  • Vi har haft ett riktigt härligt vårväder hela dagen.

  • Såg på dokumentären om Sås och Kopp. Härligt. Undrar om duon tröttnar på att sjunga sina sånger om och om igen? Texterna är finurliga och musiken trallvänlig. Vem skulle inte gilla till exempel Traktor Alban?
Önskar er alla en fin tisdag!

Inga kommentarer: