tisdag, april 07, 2020

Och jakten den fortsätter

Idag har jag varit till mataffären och bunkrat upp inför påsken. Hoppas att jag kom ihåg allting. Såg en hel del människor gå omkring med handskar på händerna. Fiffigt? Njaa, jag vet inte, för vet ni vad? Jo, många kliade sig i ansiktet med handskarna på! Ve och fasa! Den här gången var det dock ingen som hade någonting för ansiktet. Många äldre var i farten. Och äggförpackningarna VAR NÄSTAN SLUT! Alltså nu talar jag om hönsägg. Förpackningar med mignonägg hade kommit in! Hurra! Det går ju inte att fira påsk utan mignonägg och memma!

Eftersom jag fortfarande är på jakt efter den saknade inspirationen, så kom jag hem med den här:
Har inte hunnit bläddra i den än. Få se nu och så hoppas på det bästa...

Nu är det dags att bestämma mig! Ska jag sticka lite rutor? Virka påskharar? Eller lösa svåra korsord?

Inga kommentarer: