lördag, mars 18, 2017

Två frågor

Idag fick jag två frågor på Twitter:

1) Läser du mycket?
Hmm, gör jag det? Njaaa, jag är en periodare. Ibland går det jättelångsamt med mitt läsande. Men jag försöker i varje fall läsa minst en bok i månaden.

2) Har du redan använt garnerna du köpte från mässan?
Nej, ack nej, när skulle jag ha hunnit med det? Jag har ju inte ens gjort nånting av garnerna från den förra mässan. Eller nej, förresten vänta nu. Jag stickade ju faktiskt den där halsgrejen. Så det kanske inte alls är så illa, som jag först trodde.

I Twitter får man endast använda 140 tecken, så det är svårt att svara uttömmande där. Och nu, nu ska jag sticka vidare på en socka och njuta av en lugn lördagskväll. Och nej, jag har inte röjt nånting alls idag. Det kommer att bli superbråttom med röjningen imorgon. Men den dagen, den sorgen.

Önskar er alla en skön lördagskväll!

#blogg100_2017_18

Inga kommentarer: