måndag, mars 20, 2017

Vart som helst

Det sköna med en hobby som stickning och virkning är att man kan ta med den vart som helst. 
Så idag på eftermiddagen har jag suttit i Vallgård i Helsingfors och stickat medan jag först väntade på minstingen och sedan på den äldsta sonen.

Påminn mej om att jag ska ha mycket kortare strumpstickor för så här liten socka!

Idag har jag igen avslutat en kurs. Tack för den fina gåvan.
I morgon avslutar jag nästa kurs och i fredag den tredje kursen. Det börjar bli vemodigt och lessamt. Allt roligt har ett slut. Nu gäller det att börja planera inför nästa läsår, men allra först ska jag fundera ut vad jag skall lära ut imorgon.

Förresten, ni har väl inte missat att det är vårdagjämning idag och vi går mot ljusare tider?

#blogg100_2017_20

Inga kommentarer: