måndag, oktober 25, 2021

Nytt igen

Snart är måndagen överstökad. Visst var det skönt att ha höstlov, men det var helt underbart att idag få återgå till jobbet. Jag har mött härliga människor, fått träffa kolleger och njuta av håltimmar. Jobbet har handlat om allt från ljudböcker, bortglömt apple-id, instagram och kraschad kamera-app  till WhatsApp, stegräknare, kartapp och uppdateringar. Spännande och givande. Och så fick jag höra en gammal goding på Youtube! Visst har jag ett underbart jobb?

Idag har jag dessutom varit med om något nytt igen. Jag var nämligen här på lunch med min kollega:

Har inte tidigare besökt Raxen, så det var en helt ny upplevelse. Till min stora förvåning blev jag positivt överraskad. Dubbelmorfar har ätit där och tyckte det var så fettdrypande mat. Men här fanns ju sallader i olika format, vattenmelon, frön, röror och jag vet inte allt vad. De flottiga korvarna behöver man ju nödvändigtvis inte äta! Kul att det ännu finns mycket nytt kvar att upptäcka och uppleva. Och att det inte behövs dyra resor eller utrustning till det.

Hoppas att ni också har haft en fin måndag!

Nu är det dags för mej att krypa ner mellan lakanen, men först måste jag bara fixa ett litet datajobb...


Inga kommentarer: