onsdag, juni 02, 2021

Små högar

I söndags då vi var iväg med dubbelmorfar till stickväninnan B efter den undergörande gröna salvan, så kom vi hem med två papperskassar fulla med mönstertidningar. Dubbelmorfar kånkade och bar och jag lovade att de inte skulle bli kvar här hos oss.

Hur det nu var, så måste jag ju bara kolla lite i kassen...

... och då blev det små högar med tidningar till mej med! Men schhh, säg inget åt dubbelmorfar. Han har inte riktigt koll på vad som finns, så han får gärna tro att jag har haft de här tidningarna hela tiden!

Idag har jag varit mäkta populär, för hela två bilar kom och sökte mej till jobbet. Det ni! Jag valde att åka hem med dubbelmorfar, som hade plockat liljekonvaljer. Romantiken blommar.

Snart ska jag iväg på roligheter. 
Önskar er alla en riktigt trevlig onsdagskväll.


Inga kommentarer: