lördag, juni 25, 2022

Kort uppdatering

Nyss hemkommen från en liten åktur tillsammans med bisin min. Och har egentligen inte tid med blogginlägg nu. Kan konstatera att nu just är det riktigt skönt därute, bortsett då från alla inande flygfän. På andra sidan vägen, snett över här från oss, är det tjo och tjim och verkar liksom vara  äkta finskt midsommarfirande. Tur att vi har sovrummet ut mot åkern, så hörs inte festandet.

Bra saker idag:

  • Kokade ägg till frukost och gladde därmed herremännen i huset.

  • Njöt av en lååångsam frukost med korsord.

  • Ute på kvällsäventyr med bisin min!
Igår hann jag virka till och med varv 75 på dopklänningens kjoldel. Heja, heja, det tar sig. I morgon ska jag satsa det mesta av min tid på virkandet. Håll tummarna så att det inte blir alltför svettigt!

Ha det bra!


Inga kommentarer: