fredag, mars 10, 2023

Ljusa marskvällar

Puuh, äntligen fredag och en intensiv arbetsvecka är över. Småningom kan jag slappna av och äntligen sätta mej i stickfåtöljen och njuta. Måste först skriva färdigt här och sen ännu öva lite spanska. Missade ju förra veckans lektion då jag var iväg på lyxfrukost i grannbyn. Så går det ibland då jag måste prioritera. För en vecka sedan var det nära och kära som vann över spanskan.

Igår var ju äldsta sonen i mataffären och han kom hem med senaste numret av Allers. Skönt, nu kan bisin min inte klaga på att jag köper "skräptidningar". 😀

Och redan igår kunde jag fylla i gula rutor i A-korsordet. Tjohooo!

Bra saker idag:
  • Har överlevt en häftig arbetsdag!

  • Blev bjuden på lunch på Bistro Kronan. Tack!

  • Hann bli färdig med veckans arbete kl. 16.40. Så det var riktigt bra och duktigt jobbat. Nu kan jag koncentrera mej på min lilla fritid.
Önskar er en riktigt skön lördag.


Inga kommentarer: