torsdag, mars 02, 2023

Årets tionde inköp

Förra veckans tisdag hamnade jag i mataffären tillsammans med min väninna. Så gick det som det går ibland då jag är i mataffären, jag gjorde ett impulsinköp!

Den här gången nöjde jag mej inte med enbart Allers. Nej, Året Runt fick också komma med hem och det för att det stod Stickspecial på pärmen!

Och kolla! Där fanns virkat också. Så fin filt och den här gången inte alls för gles.

I min besvikelse över den uteblivna Novitatidningen, så tröstade jag mej med den här tidningen istället. Se så söta påsktossor det finns mönster till! Men blir ingen påskvirkning för min del, för jag har lånat ut den här tidningen och får inte tillbaka den förrän om två veckor, så det är lugnt.

Bra saker idag:
  • Sovmorgon och jag var uppe redan kl. 7.

  • Tack vare mitt tidiga uppstigande, så hann jag förbereda nästa veckas torsdagskurs och svara på e-post och... ja, allt det där som samlas på hög medan jag flänger från den ena kursplatsen till den andra.

  • Idel trevliga kursdeltagare har jag igen haft nåden att få träffa idag.
Önskar er en riktigt fin fredag. Njut av vårsolen och passa på att tanka lite D-vitamin.



Inga kommentarer: