torsdag, december 16, 2021

Två julklappar!

Nu har snön regnat bort och kvar finns endast ställvisa isfläckar. Och jodå, det var betydligt ljusare ute med den vita snön på marken.

Idag har jag fått vara ensam hemma och det har varit jätte, jätteskönt. Inte för att jag direkt har legat på latsidan, men inte har jag städat heller. Nej, jag har suttit framför datorn och jobbat på. Försökt få iväg all e-post, uppdaterat det som ska uppdateras osv, osv. Har lite datorjobb kvar ännu innan jag helt kastar loss från jobbet.

Igår kom jag hem mitt i natten, efter tre GT:n och med hela två julklappar! Ja, ja, ni kanske inte alls är intresserade av mina julklappar? I såna fall kan ni hoppa över resten av det här inlägget.

En så här fin julklapp fick jag igår kväll. Den sitter nu på fönsterbrädet och de två syskonen tittar på mej.

Och mitt i natten fick jag den här glittriga julpåsen av min chaufför!

Innehållet var spännande! Tur att jag kastade ett snabbt getöga i påsen i natt och hann se att där var en ost som skulle in i kylskåpet! Resten fick allt vänta till i morse då jag kollade in det här fina innehållet. Det verkar faktiskt, som om jag skulle ha varit snäll i år, trots allt, eller vad tror ni?

Hoppas att ni får en skön kväll och inte dukar under för julstressen.



2 kommentarer:

Carita Liljendahl sa...

Oj så många fina gåvor du fått! Du är värda dem <3 !
Gillar speciellt de små dockorna - men allt gott och ätbart förstås också ;-)

Inge sa...

Tack. Och jo de där dockorna är riktigt fina. Jag är rejält förstummad över alla gåvor och mycket tacksam.