måndag, mars 14, 2022

Ett virrvarr

Funderar fortfarande på hur jag bäst skulle förvara mina rundstickor. Det är väl inte precis bra att förvara dem i originalförpackningarna? De blir ju svårt böjda då och ligger där i en kurra tills jag använder dem. Har funderat på att ha dem i nån sorts sydd förvaring, som jag skulle hänga upp på väggen. Men... tja, det samlar väl damm i onödan?

Nu blir det ett enda virrvarr när jag drar ut dem från lådan där jag förvarar dem i en byrålåda. Inte kul, inte alls kul. Hur gör ni? Har ni goda råd att ge mej, tack?

Önskar er en fin ny vecka!
Själv får jag allt lov att grubbla vidare på det här med rundstickornas förvaring!
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, såg ett tips en gång där man förvarade rundstickorna i plastfickor med etiketter på (storlek och längd). Platsfickorna förvarades i en mapp.

Inge sa...

Hej,
Tack för tipset. Det var smart. Nu ska jag jaga plastfickor och så tömma en en mapp. Enklare än att själv börja försöka knåpa ihop någonting.