tisdag, april 18, 2023

Jobbstickning

Okej, jag erkänner, jag är rejält trött i kväll. Inte alls på hugget liksom. Jag saknar påsklovets lediga sköna dagar.

Bra saker idag:

  • Vaknade 22 minuter före väckarklockan.

  • Blev bjudna på en supergod limemarängtårta på jobbet av en nybliven morfar.

  • Hade faktiskt med mej en liten stickning till jobbet idag, så mötet gick extra snabbt undan. Jag tycker att det är nyttigare att sitta och sticka och koncentrera sig istället för att sitta och stirra in i dataskärmen och kolla sin e-post och besvara den. Vad tror ni?

  • Blev bjudna på lunchsallad på jobbet. Gott och mättande. Tack för den.

  • Klarade av att hjälpa en deltagare att installera en skrivare i hens dator. Superglad för det, i synnerhet, som hen sa att en datakonsult försökt sig på installationen tidigare utan att lyckas. Tjohooo! Tänk vad jag kan ibland!

  • Har klarat av veckans längsta arbetsdag. Skönt.
Önskar er en härlig onsdag.

Inga kommentarer: