söndag, april 30, 2023

Fyra års kalas

Kära vänner, tiden går så fort när man har roligt eller ska vi hellre säga, när man trivs och har det trevligt. H reste iväg västerut och tiden tillsammans tog slut alldeles för snabbt.
Nu är vi också hemma efter en tur till västra grannstaden där vi var på fyra års kalas.
Utanför är det kyligt och friska vindar och här innanför är saknaden efter H stor.

Bra saker idag:

  • Sovmorgon och jag sov ända till halvåtta.


  • Fyra års kalaset. Det var inte enbart godsakerna på bordet, som gjorde kalaset. Det var nog framförallt människorna. Tack för att ni finns!

  • Bisin min lagade pyttipanna åt oss på nypotatisen som blev kvar. Mums! Och bra att få kylskåpet tömt på rester.
Nu ska jag kolla i hobbyrummet vilket projekt jag ska fortsätta sticka på, för ikväll vill jag inte mera gå ut. Brrr!

Önskar er alla en riktigt trevlig Valborg!

Inga kommentarer: