onsdag, januari 12, 2022

Dagens frukost

För att än en gång återkoppla, så i Instagram brukar människor lägga upp bilder på veckosluten och visa sina lyxfrukostar. Hoppas att ni inte tar illa upp nu om jag visar hur jag piffade till min frukost här på morgonen. Skippade gröten, för det blir ju liksom inget färggrant och vackert att fota då.

Och visst blir man ju pigg och glad av det här, eller hur? I muggen förstås te, vad annat? Och som ni ser, massor av grönt och massor av C-vitamin och det på naturlig väg så man slipper slänga i sig piller. Apelsinerna är saftiga, goda och förmånliga just nu.

Så där ja, nu kan jag lugnt ta itu med dagens id. Snart på med headsetet och så delta i distansmöte, efter det håller jag föreläsning på distans. Och när den är över får datorerna vara för min del idag. Kan inte sitta och datorisera precis alla dagar, måste komma ihåg att jag är deltidsanställd!

Ha en riktigt bra onsdag!


Inga kommentarer: