tisdag, september 13, 2022

Ett ämbar fullt av...

 ... bär?
Nä, nä, glöm det. Man behöver numera inte ens gå i skogen för att bli full av älgflugor! Brrr!

Nej, det handlar om ett ämbar fullt av garn förstås! Vad annat. Och nej, jag har inte besökt stora varuhuset och hämtat mitt ämbar. Borde kanske tillägga ännu!
Vad är inbesparingen? Jo, 39 cent/per nystan, ja, och så då ämbaret på köpet om det råkar finnas ämbar kvar. Om inte så får man förstås hjärtans gärna också köpa enbart nystanen. Har ni varit efter ert ämbar redan?

Bra saker idag:
  • Vaknade före väckarklockan

  • Startade upp en ny kurs i västra grannstaden idag. Småningom börjar jag ha alla kurser igång. Skönt!

  • Har undan veckans längsta arbetsdag!

  • Torrt på vägen då jag körde hem i kvällsskymningen. Nu regnar det, så jag hann hem innan det började.

Ha en riktigt fin och intressant onsdag!


Inga kommentarer: