måndag, januari 23, 2023

En smaragd

Kvällsteet är urdrucket och sängen lockar. Veckan har sparkat igång med digirådgivning/digistöd/digi-help/digihandledning, ja kalla det vad du vill, på två olika arbetsplatser i väst.

Det här var min jobbutsikt idag på förmiddagen i Söderkulla bibliotek. Jag undrar lite smått vad de där "stubbarna" är för något?

Och kolla, i stolens skrymslen hittade jag en smaragd! Nu blir jag rik, inte sant? Vet ni vart den här diamanten hör?

Bra saker idag:
  • Har klarat av veckans första arbetsdag! Tjohooo!

  • Åt en god och näringsrik lunch på Veljekset!

  • Var hemma redan före klockan 19.30! Jihaaa!
    Resten av veckan blir det mycket kvällsjobb, så bäst att njuta medan jag kan.
Hoppas att ni har haft en fin måndag och får en trevlig tisdag!


2 kommentarer:

Inge Ekholm blogg sa...

Diamanten är från spelet Afrikas stjärna 🌟💎

Inge sa...

Jo, det är den. Trevligt att det spelas gammaldags brädspel på biblioteken. Blev lite nostalgisk där. Tyvärr vill bisin min inte spela med mej.