onsdag, maj 03, 2023

Stickflickorna

Onsdag och idag har jag befunnit mej fysiskt på arbetsplatsen i stan för några korta timmar. Galet nog, så hade jag glömt lösenordet till min arbetsdator. Jag kunde alltså inte ens göra hälften av allt det jag borde ha gjort. Tröstar mej med att det är ju en dag i morgon också.

Bra saker idag:

  • Vaknade 45 minuter före väckarklockan.

  • Hann äta lunch på en av stans pizzerior. Men nånting har hänt med mej, för jag orkade inte äta upp hela portionen, trots att jag valde pita kebab. Den snälla ägaren öste så mycket innehåll i pitabrödet, så det var liksom innehållsrikare än vanligt. Mycket sallad och den åt jag faktiskt ordentligt upp.

  • Stickflickorna är fantastiska. Så glad att jag hann besöka stickcaféet idag. Jag fick så mycket fin hjälp. Och se B och C snurrade ett fint garnsnöre till de byxor jag håller på att sticka. Utan stickflickorna skulle jag absolut inte klara mej. Youtube i all ära, men det är lättare att bli visad direkt på egen stickning.
    Så tack för att ni finns!

  • Svärdottern har varit här med godsaker från Fazer! Mums!
Önskar er en fin torsdag.

Inga kommentarer: