måndag, november 21, 2022

Måndagstrött

Igår borde jag inte ha skrivit nånting om utebliven snö, för så fort jag hade avslutat mitt inlägg, så började det snöa.

Så här såg det ut igår kväll. Och det har fortsatt idag, så det har inte varit precis kul att vara ute på vägarna.

Arbetsdagen startade i Söderkulla bibliotek, där det finns en sån här julgran. Jag tror att det är en sån där, som man ska plocka lapparna ifrån och sen köpa en sån julklapp, som står nämnd på lappen.

Hade tänkt lägga upp en ny sockstickning ikväll, men jag orkar bara inte. Jag är alldeles för måndagstrött.

Bra saker idag:
  • Veckans första arbetsdag är avklarad.

  • Och jag hade vädret till trots kursdeltagare i bägge digirådgivningarna. Det ni!

  • Åt god lunch på Ripakka tillsammans med bisin min!

  • Och det bästa av allt: Jag behövde inte köra!

Önskar er en fin tisdag!


Inga kommentarer: