fredag, november 04, 2022

Två gånger till Borgå på samma dag!

Kära vänner, nu är jag så trött att det blir ett kort inlägg idag. Tyvärr orkar jag inte sitta här framför datorn. Det har varit en lång dag, med hela två turer till Borgå. Ni får tålmodigt vänta till i morgon på rapport från dagens äventyr. Men så mycket kan jag säga att det har varit fartfyllt och fullspäckat program.

Och att jag var bland annat här! Nån klagade på att hela dagen har varit så mörk och grå, men jag tycker nog att det var riktigt ljust mitt på dagen.

Jag startade hemifrån halvåtta i morse, plockade upp äldsta sonen från stan och var tillbaka hemma vid 16-tiden. Bytte skjorta och packade med halvårspresenterna och körde iväg till grannbyn. Hann vara på visit knappa 2 timmar innan bisin min jagade på mej att jag måste hem, för vi skulle iväg till Borgå! Strax före klockan 21 var vi hemma igen och jag har knappt hunnit dra andan. Sådan här takt på fredagen är inget för en gamyl, som mej! Vi har inte ens hunnit äta fredagsbullarna!

Bra saker idag:
  • Hann sticka på herrsockan i bilen medan jag väntade på min skjuts i morse.

  • Har varit ute mycket, så nu har jag rosiga kinder.

  • Hann umgås en liten stund med Lillan, söta, ljuvliga, underbara. Ren och skär lycka!
Hoppas att ni får en riktigt fin allhelgona!


Inga kommentarer: