söndag, november 26, 2023

Svarta lådan

I snart två veckors tid har den stått där och väntat på mej, svarta lådan:

Äldsta sonen bar upp den från källaren och nu stirrar den anklagande på mej. Men snälla, jag har inte riktigt haft tid...

Innehållet i svarta lådan är spännande, för här finns allt för paketerandet av julklappar. Nu skulle det bara vara att sätta igång och det med väldig fart. 
Men se, inte gjorde jag det idag inte. Nej, jag började på en ny virkning istället!

Men, men redan på tredje varvet stötte jag på en knut i garnet, så nu måste jag skarva. Suck! Inte alls roligt, fastän det annars är kul att virka.

Bra saker idag:
  • Söndag och jag var uppe redan halvåtta!

  • Fick en julklappsgodisleverans hemkörd.

  • Har alla veckans kurser förberedda. Återstår endast att kopiera upp materialet i morgon! Tjohooo!
Önskar er en riktigt fin måndag.


 

Inga kommentarer: